17 Ağustos 2007 Cuma

Bi Şeker Vardı Ben Çocukken:)

Bilmem nasıl anlatırım ama ben çocukken böyle uzunnnn çubuk şeklinde şekerler vardı...yani upuzun bi pipet gibi bişeyin içinde renk renk toz şeker olurdu...onun kabını açamazsınızda böyle kemirir kalırsınız elinizde...aslında şeker filanda değil işgence aletidir..yada annelerin sırf sesimizi kesip oyalanalım diye aldıkları bir tuzaktı bilmiyorum artık..
ama ben çok severdim hatta bigün evin zilini çalıp bağırdım anneme ablama para atın alıcam diye..
yazık annem hastaydı ama inatla bağıra bağıra ağlamıştım sokakta...sonra öğrendimki annem zatüre geçiriyormuş...bilsem hiç üzermiydim o zaman annemi:(

2 yorum:

  1. o toz şeker olayı da dün gibi aklımda :) hafif ekşi tatlıydı sanki di mi. limon falan. bakkal kültürü nasıl değişti böyle ya. bilsen yapmazdın herhalde di mi, kesin yapmazdın sanırım :P

    YanıtlaSil
  2. evet ya hafif ekşimsi bişeydi ahh bulabilsem şimdi hemen eve stok yapardım:) tabi canımm bilsem hiç yaparmıydım:)

    YanıtlaSil