8 Ağustos 2007 Çarşamba

İlk yüzme deneyimim

Biliyoruz ki kimse annesinin karnında yüzme öğrenmedi gavur memleketlerinde ilk doğumdan sonra bebeği havuza atıp yüzdürüyolarmış sonra o bebekte tabi yüzme şampiyonu olur kendisini balık zannediyor garibim neyse benim öyle bir şansım olmamıştı zaten darbeden sonraki yıl dünyaya gelmişim türkiye'de nerde böle entel dantel şeyler :D hehehe velhasıl biraz büyüdük serpildik konuşmaya başladık ailecek kaplıcaya gittik çanakkele'ye hem de gezeriz oraları şehitlerimiz truva atı vs. yola koyulduk tatili yapacağımız pansiyon gibi yere geldik hemen soluu havuzun başında aldık görevli havuzun boyumu geçmediğini rahatça yüüyebileceğimi söyledi ama havuzun ortasından yürümemem gerektiğinide belirtti ayrıca :D 10 gün kadar havuzun kenarlarında cirit attık akrobatik hareketlerle artistik patinaj yaptım :D ama şeytan işte herkes ortadan yrüyor bir şey olmuyor bende ufağım ya ya bende yrümek istiyorum dedim ve ya Allah dedim yürümeye başladım tam ortaya geldim ki cumbur danak havuzun tahliye deliği varmış battım oraya :D yüzmede bilmiyoz hemen atladılar çıkardılar beni allahtan ama ben aynı filmlerdeki gibi ağzımdan fiskiye gibi su atıyorum birde ufağım ya nazlanıyorum falan o günden sonra deniz baya bi korkutucu olmuştur benim için aman ufaklıklara sahip çıkın denizde belli olmaz meraklanır bi yerlere gitmek ister zehir olmasın tatil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder