24 Eylül 2007 Pazartesi

Şaka Öyle Olmaz Böyle Olur ((:


Hatırlar mısınız? demiyeceğim. Zira illaki çok net bir şkilde hatırlarsınız. Bir zamanlar herkesin ya yaptığı ya da maruz kaldığı "Şaka Oyunları"((: İşte o şaka oyunları ve farklı şakalar ile ilgili muhabbet açıldığında "Şaka öyle olmaz böyle olur" deyip anlatmaya başladığım, kendi üretimim olan bir şaka, buyrun; ((:

"Boyalı sakızların popüler olduğu zamanlardı. Bi' gün, 1-2 tane elime geçti ve sınıfa gelince Deniz ve Seda'ya(günün şanslı ikilisi:P) rastladım ilk olarak ve gayet iyi niyetle(!) "sakız ister misiniz?" deyip, normal sakızmış gibi ikisine verdim. Onlarda tam ağızlarına attılar ve bi' an durumu çakıp tükürdüler ve "Ömer görürsün, acısını çıkaracağız" diye söylendiler. Daha sonraları bi' gün sınıfta oturuyorken, aynı ikili kantinden sınıfa geldiler ve yanıma gelip "rondo yer misin?" diye ikram ettiler. Kremalı rondo bu kaçar mı?? Amaaa meğersem o da şaka bisküvisiymiş, içinde krema yerine diş macunu varmış. Ben de ağzıma atıp yemeye başlayınca farketmiş bulundum. Bu sefer de ben "acısını alacağım, hatta müshil içireceğim size" şeklinde çıkıştım...
Bir-iki hafta sonra bi' akşam eczaneden bir kutu müshil ve bir kutu Aspirin aldım. Sonraki gün geldim okula 4 arkadaş Seda, Deniz(kurbanlar :P), Emre ve Ben kantindeyiz. Dedim "hadi içimden geldi çay alayım size". Çayları alınca tepsiye koyarken çaktırmadan müshili çıkardım, tabletinden iki tanesini çıkarıp "çöpe" attım. Sonra Aspirin i çıkarıp bir tane aspirini 3-4 parçaya ayırdım, 1-2 küçük parçayı attım çaylarına "Aspirin"den ve getirip verdim çayları. Emre'ye de çaktırmadan söyledim olayı. Çaylar yarıya kadar gelince ben konuşmayı o yaptıkları kremalı bisküvi şakasına getirdim. Sonra bi' an duraksayıp "Ömer bu çaylarda müshil felan yok değil mi? Yani yapmış olamazsın değil mi?" dediler. Tabi rol yapmayı hiç beceremeyen(!) ben de "Iıı şey yok ya niye yapayım, yani şey işte yapmamışımdır" şeklinde yalan söyleyemeyip(!) renk verdim :P Onlar iyice üsteleyince de " Ya evet attım içine müshil. Napayım çok kızdırmıştınız, tüm sınıfa da yayıp iyice rezil etmiştiniz beni. Bende çok sinirlendim yaptım işte ): " dedim. O an yüzlerini kesinlikle görmeliydiniz, ikisinin de sapsarı kesildi, öylece kaldılar. Sonra hemen ilk şoku atlatıp "ehehehe yemezler Ömer inanmıyoruz öle kandıramazsın bizi" deyince müshil ilacının kutuyu çıkarıp masanın üstüne bıraktım. Baktılar tabletten iki tane hap kullanılmış "müshil değil bu ilaç" dediklerinde ise "Prospektüsü orada alın okuyun" dedim. Okudular, giderek ihtimaller azalıyor, iş ciddileşiyordu onlar için. Bi' an durup hemen " Eee bunları çaya attığını ne bilelim belki de çöpe attın bizi kandırıyorsun" diyerek uyanır gibi oldular ama bu da önceden söyleyebileceklerini düşündüğüm bir cümleydi ve planım dahilindeydi. Zira Aspirin bayağa zor eriyecek ve bardağın dibinde kalacaktı. Nitekim öyle de oldu. "inanmıyorsanız çayın dibine bakın daha erimemiştir ufak tefek parçaları duruyordur" dedim. Hemen bardağın dibine baktılar ve yüzler daha da sarardı. Zira müshil(aspirin) parçaları hala oradaydı. Bunu gören Emre hemen "aaaa prospektüste etkisi 12 saat sürüyor demiş.O halde gece boyu uyuyamayacaksınız, tuvalete gitmekten demek ki” o an edilebilecek en büyük füfürden daha beter bir cümleyi deyiverdi. Daha da kötüsü bi sonraki gün sınav vardı, o da akıllarına gelince iyice krize girdiler. Bu şekilde iyice sinirlerini bozma işim masayı sinirli bi şekilde terk edip sınıfa doru gidinceye kadar sürdü. Sınıfa geldik herşeyin üzerine birde sınıfta bas bas bağırdım "Çaylarına müsil atıp, müsil içirdim" diye. Artık ya beni öldürcekler ya da öldürecekler moduna geldiklerinde yaklaşık 1,5 saatlik işkenceyi sonlandırdım ve aspirini çıkartıp önlerine koydum “bir daha bulaşmazsınız şaka konusunda kimseye“ dedim afallayıp kaldılar. O işkence dolu 1,5 saatin siniri sebebiyle ne demek istediğimi algılayamadıklarını fark edince “çaydaki aspirindi bi zararı olmaz müsiller çöpte” diye açıklama yapıverdim. O an ikisinin bana öyle bir bakışları oldu ki içimden "Gidicisin Ömer Şehadet getirmeye başla" dedim ((: Sonra beni bayağa bi koşturdular peşime düşüp te ama ben planımı bire bir yerine getiirmiştim, onlarda bir daha böyle bir işe yeltenemeyeceklerdi ya bu yetmişti bana (((:"

İşte Bademkrakerciğim, o söyldiğim psikolojik işkence durumu tam olarak böyle bir şey ((:

Son olarak da o bir 1-2 saatte "Kimseye hiç bir şey yapmadım, ama çok şey yaptım" işte şaka böyle olur :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

3 yorum:

  1. Harbi tam psikolojik bir işkenceymiş :)) Müshil içmeseler bile kendilerini kötü hissetmişler yazık :)))

    Benim patlayan sigara dışında bu malzemelerden hiç anım olmamıştı... Süpersin valla çok güldüm :))

    Yakında benimde böyle psikolojik bir anım gelecek ama çok iğrenç gerçekten :)) Okurken migdeniz bulanır diye yazmıyorum yani :)Yok biz dayanırız derseniz hemen seve seve paylaşabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Ömer gerçekten şaka gibi şaka olmuş yani :D Müshil olayına gerçekten girmiş olsaydın adı eşek şakası olurdu, belkide sen bunları yazabilecek kadar yaşayamazdın :P
    Bademkraker merakla bekleriz ama dayanırız diyemicem başına +13 falan gibi bir not düşersen belki son anda vazgeçerim ve sonra okumak için erteleyebilirim. zamanlama önemli bu işlerde, özellikle mide hassas olunca :D

    YanıtlaSil
  3. Mustafa zaten şu anda ramazanın bitmesini bekliyorum bu yazı için... Özellikle midesi dayanamayacaklar okumasın dicem merak etmeyin :)))

    YanıtlaSil