18 Ağustos 2007 Cumartesi

fb-aydın maçı

belki bu maçı duymayanız yoktur bu maç fenerbahçe tarihinin şanlı tarihine yakışmayacak maçlardan biridir kadıköyde 1-6 lık bir skor aman allahım ne bu şimdi diyeniniz vardır içinizden ama art niyetle yazmadım bu benim ilk futbolla tanışıklığım ilk fenerbahçe sevgim ve belkide değişmeyecek tutkum olacaktı herkes o kadar çok kızıyorduki maç sonrası ama ben sahada utançlarından yere kapaklanan futbolculara kenetlenmiştim tribunlerden yuhalanma sesleri arasında elleri başlarında ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı hepside o an dank etti kafama dedim sahip çıkmalyım takımıma herkes köstek olurken destek olmalıyım ben bağlanmalıyım iyikide bağlanmışım kanaryama şimdi o kadar çok geliştiki artık bizi bile aşmaya başladı seyrederken gözlerim ayrı dolar kendimi kaybederim aydın maçı gelir aklıma kadıköyde eski tribunlerde tahtaların üzerinde başlayan o güzel dostluk yaşadığım müddetçe sürecek anlaşılan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder