29 Ekim 2008 Çarşamba

Yeni kıyafet heyecanı!


Ben çocukken yeni bir kıyafet, yeni bir ayakkabı işte her neyse üstüme başıma yeni birşey alınınca çok heyecanlanırdım.

Bazılarınızın ee ne var bunda ben hala heyecanlanıyorum yeni birşey alınca diyeceğinizi duyar gibi oldum aslında, ilk cümlemi yazdıktan sonra. Fakat nasıl bir heyecandan bahsettiğimi çok iyi bildiğinizi de biliyorum.

Az önce bir ben çocukken projesi olan Şebnem Ferah'ın çocukken sahip olduğum kırmızı ayakkabılar şarkısını duyunca geldi aklıma slazenger ayakkabım, itiraf edeyim.

Bir bayram öncesiydi babamla ben çocukken oturduğumuz mahallede yokuş üstü bir ayakkabı mağazasının önünden geçerken içeri girdik yandan fermuarlı bağcıklı slazengerı denedim. Pahalı geldi sanırım fiyatı, çıktık mağazadan.

Sonrasında olaylar nasıl gerçekleşti tam hatırlamıyorum ama şuan bile çok net hatırladığım beyaz slazengerımı almıştı babam. Babama oldukça duygu sömürüsü yapmıştım sonrasında :) Baba cennetlik adamsın vs. şeklinde.

Ben çocukken deyince hatırlanacak en güzel heyecanlardandır sanırım, yeni kıyafet heyecanı. Çoğumuz için :)

Bu arada markayı çok net hatırladığım için yazdım, reklamla uzaktan yakından alası yok :)