15 Şubat 2009 Pazar

Oğlum ve Ben :)


Merhaba;


Uzun zaman oldu ne kendi bloguma ne de güzel anılarımızı paylaştığımız bu güzel siteye yazmayalı... Görüyorum ki burasıda Kasım'dan beri güncellenmiyor.... Ekip üyeleri benim gibi uykuya daldı galiba... :)


Malumunuz hepinizinde bildiği gibi benim ufak bir oğlum var... Ufak dediğime bakmayın Nisanda 4 yaşında olacak kerata :)

Onunla ilgili birkaç detay verip bir diyaloğumuzu paylaşmak istiyorum..

Kendisinin bekar dayısı olduğundan ve birlikte takılmaya bayılıp kızlara laf atmayı çok seviyorlar... Kız görünce ağzında manita lafı :) Ama küçük kızlara takılmıyoruz kendisinin ilgi alanına daha büyük yaş grubu hitap ediyor :)


Bundan sanıyorum 2 ay önce idi.


- Anneciğim; senin manita olmanı istiyorum...

- Nasıl yani Alperen???

- Dudaklarına mor ruj sür, tırnaklarına da siyah oje...

- Eeee başka oğlum???

- Etek giy işte birde yanaklarını pembe yap ....

- Olur oğlum dedim ve konuyu kapattım...


Sanıyorum 3-4 gün sonrasıydı... Genelde zaten kırmızı oje kullanan ben :) tırnaklarıma French yapıyorum... Erkekler bilmeyebilir diye açıklayayım hemen :) Ucu beyaz olup kalan kısmı şeffaf yada daha soft bir rakı beyazı dediğimiz renk kullanılıyor...


Alperen hemen yanımda bitti ve ...


- Oooo anneciğim oje mi sürüyorsun...

- Evet oğlum....

- Ama ben sana ne dedim... ???

- Ne demiştin unuttum...

- Siyah oje sür demiştim.

- Ama benim siyah ojem yokki birtanem.

- O zaman kırmızı sür bununla manita olamazsın ...

- :))))


Bu sözden sonra ne denir??? Yeni nesil tam bir felaket :)))


Sevgiler,

BademKraker