22 Ağustos 2007 Çarşamba

Davul, Zurna 1-2-3

Küçüklüğümde birsürü oyun oynar dururduk. Misket,gazoz kapakları ile değişik oyunlar, akşam ebesi, saklambaç...Bir de "Davul Zurna 1-2-3" diye bir oyun oynardık. Bir kişi ebe olur, duvara dönüp saklambaçtaki gibi gözlerini yumarak "Davul zurna 1-2-3" der ve gözlerini açıp arkasını döner. Bir yandan da diğerleri "Ebe"ye belirli bir uzaklıkta beklerler. Ebe arkasını dönüp sayarken ona olabildiğince yaklaşmaya çalışırlar. Ancak ebe gözlerini açıp arkasını döndüğünde hiç bir suretle hareket etmezler. Hareket eden yanmış olur ve oyundan çıkar. Ebe tekrar arkasını döner ve yine ebeye yaklaşılmaya çalışılır. Bir gün bu oyunu oturduğumuz gecekondunun kocaman balkonunda kuzenlerle oynuyorduk. Benimle yaşıt kuzenim "Gökhan" ebe. Gökhan duvara döndü sayıyor bizde balkonun uç kısmından başladık sinsice yaklaşmaya.
Gökhan sayıp dönmüş hareket eden var mı diye bakınıyorken bir anda bana doğru koşup "hareket ettin ebeeee" diye bana dokundu. Yalnız bu dokunmanın şiddeti biraz(!) fazla olacak ki ben geriye doğru bir iki adım savruldum. Birinci ve ikinci adımda sorun yoktu da savrulurken üçüncü adımımda sebebpsiz bir boşluk hissettim ayağımın altında. Sonra da feci bir can acısı. O gün anladım ki bizim balkon yerden bi hayli yüksek ve o yükseklikten düşmek bir hayli acı veriyor ): . Daha sonra Gökhanla bir gün yine bizim balkonda oynarken çaktırmadan bende onu ittim balkondan, kendiside dahil kimse fark etmedi kendi düştü sanarlar hala(süper bir intikam olmuş :P )...O balkondan düşüşüm sanırım eğlenceli geldi ki bana sonraları o balkondan sürekli saçma sebeplerle düşer oldum. Hala çenemde, kafamın bi çok yerinde izleri vardır. "Şimdi yine o zamanda, o mekanda olsamda yine o balkonda oynasam, yine saçma sebeplerle düşsem ordan" diye bir cümle kursam bana "psikopat" gözü ile bakarmısınız??? (: (:

5 yorum:

  1. hehe bence git düş bazen çocukluk anılarını yad etmek güzeldir..:)

    YanıtlaSil
  2. ehehe düşeyim de aynı tadı vermez ki... (: balkonun ucu tuğlalarla örülmüştü, düşmeyelim diye engel amaçlı. ben bir gün yine oraya çıkıp acaba çamaşır direğine tutunup yürüyebilirmiyim diye kendi kendime denerken yine düşüp çenemi yarmıştım... sanırım o zekiliğii şu anda tekrar yapamam.... (:

    YanıtlaSil
  3. hehe senin olay psikopatlığa doğru gidiyormuş o zaman:)

    YanıtlaSil
  4. böyle düşünmenden değil Omar adamı balkondan aşağı atman bile yeter senin hakkında ki düşüncelerimizi şekillendirmek için :D sen kalk adamı balkondan at ya olaya bak :)

    YanıtlaSil
  5. performans ödevi için çalıyorum :)

    YanıtlaSil