7 Ağustos 2007 Salı

Kimya Sınavı

Buda biraz büyümüş halim ama idare edersiniz artık :) çocuk her yaşta çocuk :) lise 3 teyiz cuma günü kimya sınavımız olacak salı günü yazılı sınav olan makine ressamlığındaki arkadaşlarımızdan canlarım benim :) soruları aldık öyleki hoca 2 grup yapmış biz iki soru grubunu alıp çözdük akıl işte normalde napar insan önünde koskoca 3 gün var aynı soruları ezberle sınava gir ama yok biz ne ezberlicez girdik sınav günü tüm sıralarda kopya var hatta a1-a2..b-1,b-2 şeklinde hahaha bende önden ikinci sırada oturuyorum hoca beni en öne almasın diye öndeki sıranın yazı yazılan yeri ve oturduğumuz yerini tebeşirle karaladım hoca almaz mantaletesiyle :) herşey yolunda gidiyordu planlandığı gibi sınav kağıtları dağılmıştıki hoca bana öne geçmemi söyledi hocam orası tebeşirli yapmayın etmeyin dememe rağmen dinletemedim bana bir tane mendil verdi sil diye trip atcam ya ben silmedim o şekilde oturdum sıraya :( üstüm başım tebeşir olmuştu ama 20 dk geçmiştiki muharrem unutulmucaksın kuzum :D kopya tükenmez kalemle yazılırmı be kardeşim hehehe kağıdın ön kısmı bitiyor arkayı çevirdiğinde mürekkep kağıda bulaşmış bir eyvah sesi duyulur sınıfta :D hoca noldu muharrem demeye kalmadı kağıdı gördü tabi bi baktı sıralarda kopya hahaha tüm herkes çıkmaya başladı normalde 5 dk sürmüştür sınav hoca anlamasın diye oturyodu çakalla arkadaşlar :D ama yemedi tabi hepsi yakalandı o sınavdan ben benim yanımdaki bi arkadaş ikide kemal ve serkan kopya muamelesi görmemişti rezil olmuştuk hoca baya bi dalga geçmişti bizimle :D

1 yorum:

  1. hezimet olayı, bu mataliteler mantalite değil abi. hem bizim konseptte böyle kötü örnek olmalar falan olmadı hiç. gerçi sonunda hüsran var, yani nedir kopya kötüdür :))

    YanıtlaSil