28 Ağustos 2007 Salı

Oğlumla aramızdaki dialog :))

Pazar akşamı oğlumun lunapark maceralarından sonra anneanneye bırakıcaz diye eve dönüyoruz... 8 aylık olduğundan beri arkada araba koltuğunda oturan oğlum her daim yan taraftaki pencereden dışarıyı seyretti... Eşim arabayı kullanıyor bende oğlumla oynuyorum biraz arkaya dönüp... Sonra aklıma kafa korumalığını çıkartmak geldi... Ön taraftan yolu seyretmesi hoşuna gider diye düşündüm... Sonra benim için olan kaza anındaki tehlike geldi aklıma ve eşimle paylaşıyorum... Yalnız araba kullandığımızda çıkartılabilir aslında nasılsa burda kimse oturmayacak ve oda ön tarafı rahatça seyredebilir diye... Sonrasında oğlumla aramızdaki dialog çok hoştu...

- Alperen , oğlum görüyormusun ön tarafı bak!!!
- Cevap yok...
- Alperen , oğğğğluuum baksana bunu çıkarttım ön tarafı güzelce seyret diye görüyor musun?
- Yine cevap yok :))
- Alperen, anneciğim görüyormusun bak ön tarafa baksana...
- Görmüyorum anne!
- Neden aşkım?
- Önce su at camlara, silecekleri çalıştır, camlar temizlensin...

Su atılır, cam temizlenir ... ( Bu arada araba yeni yıkanmıştı camlarda temiz )

- Oldu mu oğlum? Şimdi görüyormusun?
- Evet şimdi harika görüyorum :)))

Bu sadece o silecekleri çalıştırtsın diye yapmış olduğu bahaneydi... Bu arada oğlum 2 yaşını 4 ay geçmiş daha bücürüğün teki :)) Yeni neslin zekasına hayranım gerçekten... İstedikleri şeyleri türlü türlü değişik bahanelerle yaptırabiliyorlar :))

6 yorum:

  1. cin cin hepsi resmen, felaketler. Allah bağışlasın sizinkini de. biz bilmiyorduk galiba böyle şeyleri, ya da ben mi salaktım diyordum eskiden ama bakıyorumda herkesi şaşırtıyor bu tarz hareketler. bişeyler var bu yeni bebişlerde :)

    YanıtlaSil
  2. Valla herkes bu bilgilerin teknoloji ve tv olduğunu savunsada ben bu tezi kesinlikle doğru bulmuyorum çünkü benim oğlum doğduğundan beri ne reklamları seyretti nede tv... Bazen baby tv ve baby einstein cd leri... Onlardada bu tarz bilgiler vermiyor zaten... Bu yeni nesilin doğasında, havasında, suyunda bir farklılık var :))

    YanıtlaSil
  3. maşşallah bebeğiniz cidden çok şeker sizin blogtan baktım fotoğrafına ve sanırım çok da zeki. :)) Allah bağışlasın...

    YanıtlaSil
  4. biz çocuklara aşırı önem verilmesinden hoşlanmıyorum. Bence sizler küçükken size de cin min demişlerdir. Bu durum bence büyüklerin gelişimlerinin bir yerde durmasından kaynaklanıyor. Bir de çok unutkansınız.
    ufak yolcu
    http://benimilkblogum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Çocuğunuzu allah bağışlasın. Kendi çocukluğumu düşünüyorum da biz salakmışız. Benim 7 yaşındaki yeğenimde sorduğu sorularla bizi şaşkına çeviriyor...

    YanıtlaSil