10 Ağustos 2007 Cuma

Voltran Voltran Voltran

Eskiden bu kadar tv kanalı yoktu tabiki sadece trt1 vardı oda belli saatlerde yayın yapardı ah günler ah dermişim şimdi :) tabi öyle olunca çocuk kuşaklarıda sınırlı olurdu örneğin pazar günleri trt 9 da açılır istiklal marşımız çalar sabah haberlerini girer sonra saat 10 da süper kahramanımız voltran başlardı :D bir gün saatlerin ileri alınması dolayısıyla her zaman ki gibi sabat 10 da kalktım fakat saatler ileri alınınca saat 11 olmuş ve çizgi filmim oynamış alla bende moral sıfır tabi seyredemiyorum o haftam zehir olacak tabi sanki yayınlayacaklar gibi ikide bir tv ye bakıyorum öğlene kadar kendime gelememiştim babam o kadar geçti artık haftaya seyredersin tesellilerini bile duymaz olmuştum şimdi yaptığımı düşünüyorumda çocukmuşum işte ne var bunda :D

2 yorum:

  1. ee tabi benim çocukluğuma yetişmedi galiab..susam sokağını izlerdim ben:)

    YanıtlaSil
  2. mandallardan voltran yapardık abimle... benim mandallarım savaşırken dağılırdı... hatırladım...

    YanıtlaSil