9 Ağustos 2007 Perşembe

Spiker yüzünden yenildik oooolummmm

Hiç unutmuyorum ilkokula giderken hafta sonları maçlarını sadece radyodan dinlerdik akşam üzeri trt1 iki dakka görüntü verirse ne mutlu seyrederdik ne günlerdi o günler bir hafta sonu kanaryam yenilmş boynu bükük pzt günü okulun yolunu tutmuşum tabi bizim arkadaşlar dalga geceçek ya benimle başladılar nasıl yendik sizi bip bip bip dalga geçmeye tabi takımımıza laf söyletirmiyiz hiç bahane bulmalıydım bir tane ne olabilir diye düşünürken birden aklıma spiker gelmişti radyo spikeri hemde karşı takım gol atınca avazı çıktığı kadar bağırıyordu kesin fener düşmanı olmalıydı bu adam spiker bile karşımızdaydı bizim oyuncuların moralleri bozulmuştu ayakları dolanmış top oynayamaz hale gelmişlerdi tabi sonuç hüsran hehe yedirdimmi bu bahaneyi evellallah yedirdim tabe :)))) ama sonra hatırladığımda ben bile gülüyorum ne bahane bulmuşum be peh peh peh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder