3 Kasım 2007 Cumartesi

Baş Parmak Çocuklarımıyız?

Bugün uzun bi ayrılık sonrası evime gelebildim gerçi fazla kalamayacağım tekrar bi seyahat var mcs kardeşimede ayıp oldu ama napalım :) affeder artık bu arada hazır evdeyim demişken tv de biraz güncel olayları takip etmek farz artık malumunuz ortalık karışık durumda fakat yeni bazı programlarda var hani kadir çöpdemirin hiçbunları dert etmeye değermi programıda değişik bir konsept sunan programlardan yaf buraya kadar iyide çocukluk anın nerde diyenler olabilir :)))

neyse efendim programı izlerken bir katılımcı Japonların şuan ki nesli"baş parmak çocukları" olarak adlandırdı.

neyi kastetti bu katılımcı biraz izah edelim efenimmm baş parmağımız biz ufakken oyunlarda yada başka aktifitelerde çanta taşımakta buna dahil hep arka planda kalmıştı genelde işaret parmağı yüzük parmağı gibi parmaklarımızı kullanmışız(bende kullandım yalan yok ) fakat şimdiki yeni nesil joystick tetris vb hatta cep telefonlarında hep başparmaklarını kullanıyolar kaçınızın dikkatini çekti bu olay....

ben iki tarafada yakınım gibi geliyor mesajlar tetrisler çamurdan voltranlar ya sizzz????

1 yorum:

  1. ismi kim koyduysa süper koymuş efsane ben de başparmak çocuğu sayılabilirim :) bu arada baş parmağımı ezmeyeli çok oldu ya, kuzenlere gidip elime ps alma vakti geldi sanırım :))

    YanıtlaSil