7 Ocak 2008 Pazartesi

KURTARIN BENİ

Bu gün birkez daha ben çocukken dedim ve birkez daha iyiki eskiden doğmuşum:-)
Televizyon seyretmesini pek sevmem fakat bu gün selana "onların hitabıyla çocuk dizisi "dedikleri büyük eseri teyzemin ilk okul 1 e giden kızının seyretmesi üzerine biraz seyir misafiri oldum.Dünya ya hükmetmiş bir neslin torunları ve atatürk ün değerleri olan çocuklarımızı günden güne mahvettiğimizi ne zaman anlıyacağız.Bu diziyi bilmeyenler için kısa bir açıklama yapmayı uygun gördüm.Kısaçası şu SAÇMALIK 17-18 yaşlarında bir kız sihir perisi durup dururken etrafındakileri bir anda hayvana çevirebiliyor uçabiliyor , babasını köpek yapabiliyor vs vs devamı böyle..Teyzemin kızı şule 'ye bunu arkadaşlarından izleyen varmı diye sordum ve hiç beklemediğim yanıtlar aldım.Sınıflarındaki kızların büyük bir bölümü sihirt yapıyormuş aralarında,Hatta o kadar ileri gitmişlerki arkadaşlarından birisi tenefüs sonrası selena gibi sihir yapmış ve derse giren öğretmeninin de onu derste göremeyecegini söylemiş.Tabi kendiside buna inanmıyor fakat görüyorsunuz ki türk neslinin mükemmel yetenekleri bu şekilde köreliyor.Oradan teyzemde konuşmaya katıldı ve şöyle dedi: Apartmanlarında ki komşularından birin oğlu balkonun demirlerine çıkmış ve kendisinin örümcek adam olduğunu ve aşağı atlarsa ölmüyeceğini ifade etmiş ölümsüz olduğunu belirtmiş ve annesi zor almış balkonun demirinde çocuğu.
Görüyorsunuz yeni neslin ne halde olduğunu...
Gencecik özgür düşünceleri , bilgileri , becerileri ne şekilde hüsrana uğruyor harab oluyor.
Bu gün bir sevindim bir üzüldüm
1'i iyiki eskiden doğdum
1'i ise eski susam sokağı,edisi büdüsü,woltranı,mıstığı ile şimdi yine olsa.

3 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum size.Böyle saçma sapan şeyler görmedim hayatımda.Daha 2 gün evvel gazetelerde vardı 4 yaşında bir kız izlediği çizgi filmde ağaçtanmı ne iplerle sallanan birini taklit ederken ip boyununa dolanmış ve ölmüş. aynı çizgi film Türkiye'dede yayınlanıyormuş.Böyle saçma sapan şeylerle çocukların beynini yıkıyorlar sırf para uğruna... İyiki bende eskiden doğmuşum:)

    YanıtlaSil
  2. bu yazı için bana gelen yorumu ekliyorum;
    Maglasef ama üzülmekten başka bir şey yapmıyoruz ...keşke daha duyarlı olabilsk saçmalıklar için ... İlayda

    fotoğraf herşeyi anlatmış zaten, çocukları çok iyi korumak lazım.

    YanıtlaSil
  3. Valla benim tanıdığım anlatmıştı. Arkadaşının oğlu camdan atlamış spiderman diye arkasındanda babası atlamış ve kurtarmış çocuğu... O yüzden ben böyle şeylerden nefret ediyorum ve mümkün olduğunca oğluma seyrettirmiyorum. Bu karakterlere ait herhangi bir ürün almıyorum. Daha masumhane, daha bizimkiler gibi filmler seyrettirmeyi tercih ediyorum...

    YanıtlaSil