23 Ağustos 2007 Perşembe

ŞİMDİ Kİ ÇOCUKLAR :)

Hep ben çocukken dedik bu güne kadar ben de şimdi şimdi ki çocuklardan bahsetmek istiyorum biraz. Öncelikle herkesin kabul ettiği bir gerçek var ki şimdi ki çocuklar çok zeki (ya da biz çok saftık bilemiyorum :) ) . Tam teknoloji çocuğu oldukları şüphe götürmez bir gerçek zaten. Sekiz yaşında ki yeğenim tatilden geliyor ve ben : '' Tatil nasıl geçti koçum?'' diye sorma gafletinde bulunuyorum. Aldığım yanıt: ''İnternetsiz hayat çok zor be abla!!'' -Hönk!! :S ''Ama şey tatil deniz ben kem küm...'' falan kalıyorum tabii. :) Başka bir yeğenden bahsetmek istiyorum size babasının kolunun altında uzanmış akşam haberlerini izleyen bir 4 yaş çocuğu ve haber şu: '' Yakında kadınlar erkeklere gerek kalmadan doğum yapabilecek... '' . Ben dört yaşındayken böyle bir haber duysaydım kesin babama ne olacak falan diye ağlamaya başlardım. Oysa ki sevgili yiğenin babasına dehşet dolu gözlerle sorduğu soru şu: '' Baba peki ozaman anneme ne diyeceğim babaanne mi???'' Nasıl yani yaaa... insan gerçekten şaşıp kalıyor. Çok sevdiğim arkadaşım Esra'nın dünyalar tatlısı yeğeni de annesiyle fotoğraf albümlerine bakarken sıra hamilelik fotoğraflarına geliyor, annesi bak kızım burda karnımda sen vardın falan diye hamilelik mevzusunu anlatmaya çalışıyor... :)) Ve tabii İrem annesine o boncuk boncuk gözleriyle bakarak : '' Nasıl yani anne beni yemiş miydin??'' diye soruyor. :))) (İrem'i merak edenler için videosunu da koydum. :)) ) Bir de benim 6 yaşında Cemre adında bir yeğenim var çocuk doğal olarak henüz okuma yazma bilmiyor ama bilgisayar klavyesinde ne söylersen yazabiliyor ve bilgisayarı da benden iyi kullanıyor... Yaa nasıl yaa... :) Bunlar çocuksa ben ne zaman büyüyeceğim? :)

1 yorum: