4 Eylül 2007 Salı

Ispanaklı Yumurta Savaşı :)


Geçen akşam abimle yaptığımız sohbette eski bir anımızı hatırlayıp kahkahalara boğulduk... Bende sizinle paylaşmak istedim...


Yaşlarımız o zamanlarda 13-14 civarı falan abimde benden 2 yaş büyük. Bir akşam canım annem ıspanaklı yumurta yapmış... Yemek yerken elektrikler kesildi... Mum ışığında romantik bir yemek yiyoruz... Annemle babam evde yoklar biz abimle başbaşayız... :)


Ben başka yemeklerle karnımı doyurduğum için tabağıma ıspanaklı yumurta almak istemedim. Ve dedim ki ne olacak şu tavadan ekmeğimle 1-2 yudum yerim değil mi? Değilmiş işte :))

Bu konularda çok hassas olan abimin varlığını unutmuşum... Elimi ıspanağa attım ilk yudumu aldım hop mideye... Abim bunu farketmiş olacak ki hiç sesini çıkartmadı ben ikinci yudumumu hazırlamıştım kiiiiiiiiiiii.... Sevgili abicim elimden tuttuğu gibi o öyle yenmez böyle yenir dedi ve elimi tavanın içine yapıştırdı ve tüm ıspanaklı yumurtayı bana elimle talan ettirdi :)))


Ben boş dururmuyum... O elimle bana tavadaki ıspanakları karıştırırken elime bir parça ıspanak geçirdim ve doğru abimin suratına fırlattım :) Sonra o bana ben ona derken o karanlıkta her yer üstümüz başımız ıspanaklı yumurta olmuştu :))


E tabii elektrikler kesik , anne baba yok... Gelene kadar etrafın temizlenmesi gerekiyor... Abim o kadar rahat ki elini bile sürmedi... İş başa düştü ve mutfağı pırıl pırıl ettim ama nasıl yaptım inanın hatırlamıyorum... Hafızamda tek kalan şey savaş ve sonrasındaki temizlikti ...


Abimle birde kolo ve komposto maceramız var onuda bir ara yazacağım :))


Sevgiler,


BademKraker

2 yorum:

  1. su savaşı hatta konuyla alakalı olarak yumurta savaşını ya da pasta savaşını biliyordum da :) ıspanaklı yumurta savaşını ilk kez duydum resmen. eğlenceli olmuştur sonrası da abi için eğlenceli olmuştur :)) temizlik yapan kardeşi uzaktan izleme durumu :D benim kardeş duymasın tabi bunu :P
    bu savaşın kolalı, kompostolu versiyonları mı diğer savaşlarda acaba? :)

    YanıtlaSil
  2. valla her açıdan abim için keyifli olmuştur herhalde :)) Benim için sadece savaş kısmı eğlenceliydi :)

    Kola ve komposto savaşıda biraz daha farklı ama neticede aynı yola çıkıyor kahramanlar aynı sadece malzemeler farklı bundada :))

    YanıtlaSil